Skip to content
ParaelementParaelement
  • Koszyk

    Brak produktów w koszyku.

  • Koszyk / 0 zł
    • Brak produktów w koszyku.

Menu
  • Produkty
      • Napędy PPG
          • eos wyszparowany xParaelement EOS 150 – Najlżejsze 25KM na rynku
          • moster-front-wyszparowanyParaelement Moster 25KM – kompaktowy, nowoczesny napęd PPG o mocy 25KM
          • oNapęd PPG Paraelement Thor 202
          • thor-250-backParaelement Thor 250 – Najmocniejszy napęd na rynku
          • eos wyszparowany xParaelement EOS 100 Booster ICI – najlżejszy napęd na rynku
          • thor wyszparowany xParaelement Thor 130 EVO – Świetny i przyjemny napęd
          • thor wyszparowany xParaelement Thor 190 Light EVO – Najmocniejsze 24kg
          • thor wyszparowany xParaelement Thor 200 HF – Mocny napęd dla wymagających
          • thor_80_light_wyszparowaneParaelement Thor 80 Supralight – Maleństwo chłodzone wodą
          • paraelement atomNapęd PPG Paraelement ATOM 80 – Cud nad Wisłą
          • snap wyszparowany xParaelement SNAP – Super cena za doskonały napęd
          • raket wyszparowany xParaelement RAKET 120 16KM – Lekki i niedrogi
        • Zamknij
      • Wózki
        • paraelement cargo sw wyszparowanyParaelement Cargo 600
        • syper-tandem-wyszparowanyParaelement Spyder – Kilka słów opisu wózka paralotniowego
        • paraelement tango moster vittoraziParaelement Tango – wózek uniwersalny
        • cargo_250-skosParaelement Cargo 250 – Kilka słów opisu wózka paralotniowego
        • paraelement cargo xrParaelement Cargo 500 – nowy wymiar latania w tandemie
        • magni wyszparowanyParaelement Magni
        • koza wyszparowane xParaelement Koza
        • Zamknij
      • Paralotnie Dudek
          • Paralotnie ppg
            • Dudek Solo
            • Dudek Universal 1.1
            • Dudek V-King ES – jednopowłokowa
            • Dudek Report’air
            • Dudek Nucleon XX
            • Dudek DriftAir – znakomity następca Snake 1.2
            • Dudek Hadron 3
            • Dudek Snake XX
            • Dudek Warp
            • Dudek Boson – następca Hadrona Cabrio – szybki i nośny tandem – dostępny w dwóch rozmiarach
            • Dudek Cabrio
            • Dudek Nucleon Cabrio WRC
            • Dudek Orca XX Cabrio
          • Uniwersalne
            • Dudek V-King ES – jednopowłokowa
            • Dudek Universal 1.1
            • Dudek Nemo 4
            • Dudek Optic 2
            • Dudek Optic 2 Light
            • Dudek Colt 2
            • Dudek FreeWay XX
            • Dudek Orca 4 – nowy tandem do latania swobodnego
          • Speed-flying & speed-riding
            • Zako Speed 2
            • Marlin 2 – 12

        • Zamknij
      • Wariometry
        • syride sys altiWariometr Syride SYS’Alti V3 – lekki i łatwy w obsłudze wariometr
        • syride sys gpsWariometr Syride SYS’GPS V3 – Prosty i lekki wariometr z GPS
        • syride sys navWariometr Syride Sys’Nav V3 – Mocny i precyzyjny – doskonały wariometr z GPS
        • syride sys oneWariometr Syride SYS’One V3
        • Syride sys evolutionSyride SYS’Evolution
        • flytec element altoFlytec Element Alto
        • Flytec Element SpeedFlytec Element Speed
        • Flytec Element Track - wariometr z GPSFlytec Element Track – wariometr z GPS
        • MotoMonitor - najbardziej rozbudowany komputer pokładowy do napędu PPGMotoMonitor – najbardziej rozbudowany komputer pokładowy do napędu PPG
        • Naviter Oudie 4 BasicNaviter Oudie 4 Basic
        • Naviter Oudie 4 BasicNaviter Oudie 4
        • Zamknij
      • Uprzęże
        • Uprząż Dudek FunkyUprzęże do lotów swobodnych
          • Uprząż sportowa Dudek Pogo2 z kokonem
          • Uprząż paralotniowa Dudek Funky 2018
          • Uprząż Dudek Techno 2018
          • Uprząż treningowa i do speed flying`u Mia
        • thor wyszparowany xUprzęże do napędów PPG
          • Uprząż PPG – Dudek PowerSeat Comfort GP
          • Uprząż treningowa Dudek GroundMaster
        • Zamknij
      • Spadochrony zapasowe
      • Kaski
        • Icaro Grid LT jetKaski do latania swobodnego
        • 4Fight Skydive - kask do skoków ze spadochronemKaski do skoków ze spadochronem
        • icaro fly ul orangeKaski do latania z napędem
        • Zamknij
      • Akcesoria
      • Części zamienne
      • Literatura
      • Wyprzedaż sprzętu paralotniowego i motoparalotniowego
    • Zamknij
  • Loty tandemowe
    • Loty motoparalotnią
    • Kup Voucher
    • Zarezerwuj termin
    • Imprezy integracyjne
    • Zamknij
  • Nauka latania
    • Jak zacząć
    • Kursy
    • O szkole
    • Zamów szkolenie
    • Jak latać bezpiecznie z napędem PPG
    • Program szkolenia paralotniowego
    • Sukcesy naszych kursantów
    • Jakie skrzydło wybrać
    • Szkolenie zaawansowane
    • Zamknij
  • O nas
    • Nasz zespół
    • Sukcesy sportowe
    • Sposoby płatności
    • Regulamin
    • Kontakt
    • Zawodnicy
    • Serwis
    • Zamknij
  • wyprzedaż / używane
  • Porady
    • Śmigła HELIX – opis techniczny
    • EOS 150 – biuletyn techniczny 1/2019
    • Zamknij
  • Wyprawy PPG
  • ENG
Menu
  • Produkty
      • Napędy PPG
          • eos wyszparowany xParaelement EOS 150 – Najlżejsze 25KM na rynku
          • moster-front-wyszparowanyParaelement Moster 25KM – kompaktowy, nowoczesny napęd PPG o mocy 25KM
          • oNapęd PPG Paraelement Thor 202
          • thor-250-backParaelement Thor 250 – Najmocniejszy napęd na rynku
          • eos wyszparowany xParaelement EOS 100 Booster ICI – najlżejszy napęd na rynku
          • thor wyszparowany xParaelement Thor 130 EVO – Świetny i przyjemny napęd
          • thor wyszparowany xParaelement Thor 190 Light EVO – Najmocniejsze 24kg
          • thor wyszparowany xParaelement Thor 200 HF – Mocny napęd dla wymagających
          • thor_80_light_wyszparowaneParaelement Thor 80 Supralight – Maleństwo chłodzone wodą
          • paraelement atomNapęd PPG Paraelement ATOM 80 – Cud nad Wisłą
          • snap wyszparowany xParaelement SNAP – Super cena za doskonały napęd
          • raket wyszparowany xParaelement RAKET 120 16KM – Lekki i niedrogi
        • Zamknij
      • Wózki
        • paraelement cargo sw wyszparowanyParaelement Cargo 600
        • syper-tandem-wyszparowanyParaelement Spyder – Kilka słów opisu wózka paralotniowego
        • paraelement tango moster vittoraziParaelement Tango – wózek uniwersalny
        • cargo_250-skosParaelement Cargo 250 – Kilka słów opisu wózka paralotniowego
        • paraelement cargo xrParaelement Cargo 500 – nowy wymiar latania w tandemie
        • magni wyszparowanyParaelement Magni
        • koza wyszparowane xParaelement Koza
        • Zamknij
      • Paralotnie Dudek
          • Paralotnie ppg
            • Dudek Solo
            • Dudek Universal 1.1
            • Dudek V-King ES – jednopowłokowa
            • Dudek Report’air
            • Dudek Nucleon XX
            • Dudek DriftAir – znakomity następca Snake 1.2
            • Dudek Hadron 3
            • Dudek Snake XX
            • Dudek Warp
            • Dudek Boson – następca Hadrona Cabrio – szybki i nośny tandem – dostępny w dwóch rozmiarach
            • Dudek Cabrio
            • Dudek Nucleon Cabrio WRC
            • Dudek Orca XX Cabrio
          • Uniwersalne
            • Dudek V-King ES – jednopowłokowa
            • Dudek Universal 1.1
            • Dudek Nemo 4
            • Dudek Optic 2
            • Dudek Optic 2 Light
            • Dudek Colt 2
            • Dudek FreeWay XX
            • Dudek Orca 4 – nowy tandem do latania swobodnego
          • Speed-flying & speed-riding
            • Zako Speed 2
            • Marlin 2 – 12

        • Zamknij
      • Wariometry
        • syride sys altiWariometr Syride SYS’Alti V3 – lekki i łatwy w obsłudze wariometr
        • syride sys gpsWariometr Syride SYS’GPS V3 – Prosty i lekki wariometr z GPS
        • syride sys navWariometr Syride Sys’Nav V3 – Mocny i precyzyjny – doskonały wariometr z GPS
        • syride sys oneWariometr Syride SYS’One V3
        • Syride sys evolutionSyride SYS’Evolution
        • flytec element altoFlytec Element Alto
        • Flytec Element SpeedFlytec Element Speed
        • Flytec Element Track - wariometr z GPSFlytec Element Track – wariometr z GPS
        • MotoMonitor - najbardziej rozbudowany komputer pokładowy do napędu PPGMotoMonitor – najbardziej rozbudowany komputer pokładowy do napędu PPG
        • Naviter Oudie 4 BasicNaviter Oudie 4 Basic
        • Naviter Oudie 4 BasicNaviter Oudie 4
        • Zamknij
      • Uprzęże
        • Uprząż Dudek FunkyUprzęże do lotów swobodnych
          • Uprząż sportowa Dudek Pogo2 z kokonem
          • Uprząż paralotniowa Dudek Funky 2018
          • Uprząż Dudek Techno 2018
          • Uprząż treningowa i do speed flying`u Mia
        • thor wyszparowany xUprzęże do napędów PPG
          • Uprząż PPG – Dudek PowerSeat Comfort GP
          • Uprząż treningowa Dudek GroundMaster
        • Zamknij
      • Spadochrony zapasowe
      • Kaski
        • Icaro Grid LT jetKaski do latania swobodnego
        • 4Fight Skydive - kask do skoków ze spadochronemKaski do skoków ze spadochronem
        • icaro fly ul orangeKaski do latania z napędem
        • Zamknij
      • Akcesoria
      • Części zamienne
      • Literatura
      • Wyprzedaż sprzętu paralotniowego i motoparalotniowego
    • Zamknij
  • Loty tandemowe
    • Loty motoparalotnią
    • Kup Voucher
    • Zarezerwuj termin
    • Imprezy integracyjne
    • Zamknij
  • Nauka latania
    • Jak zacząć
    • Kursy
    • O szkole
    • Zamów szkolenie
    • Jak latać bezpiecznie z napędem PPG
    • Program szkolenia paralotniowego
    • Sukcesy naszych kursantów
    • Jakie skrzydło wybrać
    • Szkolenie zaawansowane
    • Zamknij
  • O nas
    • Nasz zespół
    • Sukcesy sportowe
    • Sposoby płatności
    • Regulamin
    • Kontakt
    • Zawodnicy
    • Serwis
    • Zamknij
  • wyprzedaż / używane
  • Porady
    • Śmigła HELIX – opis techniczny
    • EOS 150 – biuletyn techniczny 1/2019
    • Zamknij
  • Wyprawy PPG
  • ENG
Strona główna › Sklep › Do latania z napędem PPG
  • V King d Red Side
  • dudek cabrio tandem
Solo
Solo
Solo
Solo
Solo
Solo
Solo Energy
Solo Harmony
Solo Passion

Dudek Solo

10 857 zł – 12 095 zł

Dudek
Wyczyść
Pozostałe kategorie:
  • Szkolenia paralotniowe
  • Obrotomierze
  • Kombinezony i inne ubrania
  • Oleje
  • Radiotelefony
  • Loty tandemowe
  • Wariometry
  • Śmigła PPG
  • Napędy PPG
  • Wózki PPG
  • Paralotnie Dudek
    • Do latania z napędem PPG
    • Do speed-flyingu i speed-ridingu
    • Uniwersalne
  • Uprzęże
    • Uprzęże do lotów swobodnych
    • Uprzęże do napędów PPG
  • Spadochrony zapasowe
  • Kaski
    • Kaski do latania z napędem
    • Kaski do latania swobodnego
    • Kaski do skoków ze spadochronem
  • Akcesoria
  • Części zamienne
    • Silniki - jednostki napędowe
    • Części Polini Thor
  • Literatura
  • Wyprzedaż sprzętu paralotniowego i motoparalotniowego
  • Uncategorized
  • Opis

Dudek Solo

Solo to przyjemne i łatwe w obsłudze samostateczne skrzydło do jednoosobowego rekreacyjno-przelotowego latania z napędem i lekkimi wózkami.
Jego konstrukcja umożliwia bezpieczne zgłębianie tajników latania w termice.
Jest krzepkie, stabilne i nośne.

PROJEKT I PRZEZNACZENIE

Konstrukcja i zalety wyewoluowały z cenionego skrzydła wózkowo-tandemowego – Cabrio. Solo jest konstrukcją spójną, stabilną i nośną. Wszystkie parametry dobrane są tak, by zachować odpowiednie proporcje bezpieczeństwa pasywnego, osiągów, oraz łatwość i precyzję sterowania. Spełni oczekiwania pilotów latających z napędem rekreacyjnie i przelotowo.

Solo zapewnia bezpieczeństwo na poziomie typowych skrzydeł kategorii B.

START

Podczas startu Solo bardzo dobrze napełnia się i wstaje, bez tendencji do zostawania w tyle czy też wyprzedzania. Start odbywa się na krótkim odcinku, z niewielką prędkością. Użycie taśm wspomagających start zazwyczaj nie jest konieczne. Zalecamy start z całkowicie zaciągniętymi trymerami.

LOT

Solo jest stabilne i nośne. Dobrze prezentuje się w umiarkowanych prędkościach, ale gdy trzeba przyspieszyć, to sprawnie rwie do przodu. Elementy samostateczności i Shark Nose pilnują bezpieczeństwa, a właściwości lotne i lekkie sterowanie dają możliwości efektywnego wykorzystywania noszeń.

Zmienna geometria profilu regulowana za pomocą trymerów umożliwia dopasowanie profilu do aktualnego stanu lotu i precyzyjnie kontrolować prędkość lotu.

W Solo zastosowany jest podwójny system sterowania. Główne sterówki działają podobnie jak w klasycznym skrzydle i mogą być używane w pełnym zakresie trymera. Małe uchwyty TST używane są głównie w locie przyspieszonym (trymery otwarte). Taki system ułatwia pilotowi kontrolę i zwiększa skuteczność wykonywania zakrętów bez wkładania w to dużego wysiłku.

W turbulencjach skrzydło zachowuje się przewidywalnie i pewnie, oraz dobrze tłumi wychylenia boczne i przód-tył.

LĄDOWANIE

Przy podchodzeniu do lądowania wystarcza stosunkowo niewielkie zaciągnięcie sterówek, by zdecydowanie zredukować prędkość i łagodnie wylądować.

SOLO I JEGO “KOLEDZY Z KLASY”

Nasuwa się pytanie o różnice pomiędzy Solo a podobnymi skrzydłami w tym segmencie – Universalem 1.1 czy już nie produkowanym Synthesisem 2. W największym skrócie można powiedzieć, że Solo jest skrzydłem trochę bardziej zaawansowanym jeśli chodzi o parametry lotu – ma przede wszystkim większe wydłużenie (5.4 w porównaniu do 5.1 w Universalu i Synthesisie), natomiast w obsłudze jest prostsze. Jednak “geny” odziedziczyło bardziej po Orce, a w szczególności Cabrio, co podkreśla taka sama jak w Cabrio grafika (ze zmienionym układem kolorów).
W porównaniu do Synthesisa Solo łatwiej wstaje i startuje. W locie ma mniej sztywną czaszę, dzięki czemu sterowanie jest lżejsze, a pilot lepiej czuje powietrze podczas latania w termice. Jest też bardziej ekonomiczne i ma szersze zakresy masy startowej.
Universal jest zgodnie z jego nazwą bardziej uniwersalny, natomiast Solo to przyjemne, rasowe skrzydło paramotorowe dla średnio zaawansowanych pilotów, szukających nieskomplikowanego w obsłudze skrzydła do relaksacyjnego latania i przelotów. Solo ma krótszy trymer od Universala a obsługa taśm jest prostsza.

KONSTRUKCJA

Bryła skrzydła została zaprojektowana w naszym systemie CSG (Canopy Shape Guard), na który składa się kilka podsystemów gwarantujących wyjątkową spójność bryły oraz wydłużoną jej trwałość.
Solo ma eliptyczny obrys o lekko wycofanych końcówkach. Komory podzielone są na cele, a żebra dodatkowo podparte są w systemie wsparć diagonalnych VSS (V-Shaped Supports). Konstrukcja taka zapewnia dużą gładkość górnej powierzchni, wierne odtworzenie profilu aerodynamicznego na całej rozpiętości, lepszy rozkład obciążeń i niewielką liczbę punktów nośnych.

Na dolnej powierzchni, wewnątrz skrzydła zastosowaliśmy wzmocnienia RSS (Reinforcing Strap System) które są niezależne od baloningu i skutecznie wzmacniają i usztywniają całą konstrukcję skrzydła.

Zmienny profil samostateczny skrzydła jest oparty na naszej sztandarowej koncepcji DRA (Dudek Reflex Airfoil), odpowiednio zoptymalizowanej za pomocą specjalnego oprogramowania CFD.

Wloty powietrza wykonane w technologii Shark-nose to rozwiązanie polegające na zastosowaniu wklęsłego kształtu w przedniej, wzmocnionej części profilu (nazwa wzięła się od kształtu tego fragmentu, przypominającego głowę rekina). Takie usytuowanie wlotów sprawia, że mogą być one znacznie mniejsze i wycofane dalej od krawędzi natarcia, która pozostaje niezakłócona dla przepływu powietrza w możliwie wielu stanach lotu. Ciśnienie wewnątrz skrzydła jest wyższe i bardziej stabilne w szerokim zakresie prędkości (kątów natarcia). W praktyce daje to lepszą doskonałość, większą odporność na przeciągnięcia (np. przy krążeniu w termice) i podwinięcia czołowe przy dużych prędkościach.

Solo wykonane jest w technologii Flexi-Egde – precyzyjny kształt krawędzi natarcia utrzymywany jest przez wzmocnienia z laminowanej tkaniny z dodatkowo wszytymi syntetycznymi rdzeniami, które w znaczący sposób poprawiają jakość startu oraz chronią przed deformacją podczas lotu z dużymi prędkościami.

Miejsca mocowania punktów nośnych są wzmacniane za pomocą tkaniny laminowanej a obciążenia rozkładane są równomiernie w trzech płaszczyznach: pionowo za pomocą żeber nośnych, pod kątem 45 stopni poprzez system VSS i poziomo, poprzez system RSS.

Wykonane w systemie OCD (Optimised Crossports Design) – specjalnie dopasowane kształtem i optymalnie rozmieszczone pomiędzy liniami naprężeń otwory w żebrach gwarantują bardzo sprawną dystrybucję ciśnienia wewnątrz czaszy oraz jej szybkie wypełnianie. Otwory te są skalowane wraz z żebrami co powoduje, że ich powtarzalność i kształt są bez zarzutu i nie zniekształcają profilu aerodynamicznego.

Na końcach skrzydła dodatkowo zastosowaliśmy otwory czyszczące ACS (Auto Cleaning Slots), które umożliwiają automatyczne opróżnianie końców skrzydła z gromadzących się tam nieczystości.

Dzięki starannemu doborowi nowoczesnych tkanin i rozwiązań konstrukcyjnych zapewniliśmy skrzydłu maksymalną niezawodność, wytrzymałość i jak najdłuższą żywotność. Wszystkie użyte materiały pochodzą z numerowanych serii, a każdy etap produkcji można zweryfikować (zidentyfikować konkretnego pracownika i kontrolera).

Solo jest produkowane w technologii wykorzystującej możliwości precyzyjnego laserowego plotera tnącego. Całość produkcji odbywa się w Polsce pod ścisłą kontrolą konstruktora co zapewnia najwyższą europejską jakość wykonania.

Wraz ze skrzydłem dostarczamy:

  • MotoBag i DewBag
  • Worek transportowy z taśmą kompresyjną
  • etui z dokumentami i zestawem naprawczym (tkanina samoprzylepna, zapasowa linka)
  • wskaźnik kierunku wiatru (wstążka i rękaw)
  • drobne upominki

Wartość tych dodatkowych elementów to ok. 700 złotych.

DANE TECHNICZNE

Nazwa – rozmiar Solo 21 Solo 24 Solo 27
Dopuszczenie – identyfikacja ULM oczekuje oczekuje oczekuje
Liczba cel 53 53 53
Powierzchnia w rozłożeniu [m2] 21.00  24.00  27.00
Powierzchnia w rzucie [m2] 17.86 20.41  22.96
Rozpiętość w rozłożeniu [m] 10.65 11.38 12.07
Rozpiętość w rzucie [m] 8.47 9.05 9.60
Wydłużenie w rozłożeniu  5.4
Wydłużenie w rzucie  4.02
Prędkość opadania [m/s]   min = 1.2; (+/- 0.2 m/s)
Prędkość postępowa [km/h]   min = 23, trym = 39-50; max = 61 (+/- 3 km/h)
Waga skrzydła [kg] 4.83  5.28  5.72
Całkowita masa startowa [kg] 60-100 80-130  100-160
Maksymalna masa startowa – dla doświadczonych [kg] 125 160 200
Dystans między taśmami [cm] 45 45 45
Linki   A-8000U: 050 / Technora: 90; 140; 190; 280; 340 / Dyneema: 350
Tkanina Porcher Sport 38 g/m2
Dominico Tex 34 g/m2
Porcher Hard Finish 40 g/m2
SR-Scrim, SR Laminate 180 g/m2

Dostępne rodzaje uchwytów sterowniczych:

  • TCT (Triple Comfort Toggle) standard

Skrzydło jest dostępne w 3 kolorach standardowych, można je również zamówić we własnej kolorystyce.

 

Solo HarmonySolo EnergySolo Passion

Pokrewne produkty

dudek vking es
Dudek

Dudek V-King ES – jednopowłokowa

7 571 zł – 8 537 zł
dudek boson tandem
Dudek

Dudek Boson – następca Hadrona Cabrio – szybki i nośny tandem – dostępny w dwóch rozmiarach

14 295 zł
dudek snake xx
Dudek

Dudek Snake XX – skrzydło slalomowe. Mistrzostwo Świata 2015, Mistrzostwo Europy 2017.

10 943 zł – 13 785 zł
Nucleon wrc cabrio
Dudek

Dudek Nucleon Cabrio WRC

13 415 zł
dudek universal 1.1
Dudek

Dudek Universal 1.1

10 195 zł – 11 498 zł
dudek drift air
Dudek

Dudek DriftAir – znakomity następca Snake 1.2

11 370 zł – 13 210 zł
orcaxx
Dudek

Dudek Orca XX Cabrio – uniwersalny tandem do 310kg

12 990 zł
Dudek Nucleon XX - doskonała paralotnia PPG
Dudek

Dudek Nucleon XX – doskonała paralotnia PPG

11 880 zł – 13 220 zł
Dudek Warp - najszybsza na świecie paralotnia PPG
Dudek

Dudek Warp – najszybsza na świecie paralotnia PPG

13 120 zł – 15 080 zł
V King d Red Side
Dudek

Dudek V-king – paralotnia 1-powłokowa – również do PPG

9 867 zł – 11 420 zł
Hadron
Dudek

Dudek Hadron 3

12 590 zł – 13 910 zł
dudek cabrio tandem
Dudek

Dudek Cabrio – nowy tandem do lotów z napędem

13 780 zł – 15 920 zł
dudekl reportair report air
Dudek

Dudek Report’air – świetna paralotnia do… latania (i robienia zdjęć)

11 880 zł – 13 220 zł

ul. Wielicka 36
02-657 Warszawa

Loty tandemowe:
Andrzej Kalestyński tel. 793 40 33 44

Produkty i szkolenia:
Krzysztof Romicki tel. 503 736 736 lub 22 843 00 55

O nas
  • Nasz zespół
  • Nowości
  • Piloci
  • Porady
  • Sposoby płatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Informacje o leasingu
Nauka latania
  • Jak zacząć latanie
  • Kursy
  • O szkole
  • Zamów Szkolenie
Loty widokowe
  • Loty motoparalotnią
  • Imprezy integracyjne
  • Kup voucher
  • Zarezerwuj termin
Usługi
  • Fotografia lotnicza
Nowości
  • Kolejny Rekord Świata oficjalnie ustanowiony Możliwość komentowania Kolejny Rekord Świata oficjalnie ustanowiony została wyłączona
  • Dudek V-King ES Możliwość komentowania Dudek V-King ES została wyłączona
  • Start z napędem na nartach Możliwość komentowania Start z napędem na nartach została wyłączona
© 2021 Paraelement
  • Produkty
    • [Tabs]
      • Napędy PPG
        • Paraelement EOS 150
        • Paraelement Moster 25KM
        • Napęd PPG Paraelement Thor 202
        • Paraelement Thor 250
        • Paraelement EOS 100 Booster ICI
        • Paraelement Thor 130 EVO
        • Paraelement Thor 190 Light EVO
        • Paraelement Thor 200 HF
        • Paraelement Thor 80 Supralight
        • Napęd PPG Paraelement ATOM 80
        • Paraelement SNAP
        • Paraelement RAKET 120 16KM
      • Wózki
        • Paraelement Cargo 600
        • Paraelement Spyder
        • Paraelement Tango
        • Paraelement Cargo 250
        • Paraelement Cargo 500
        • Paraelement Magni
        • Paraelement Koza
      • Paralotnie Dudek
        • [Column]
          • Paralotnie ppg
            • Dudek Solo
            • Dudek Universal 1.1
            • Dudek V-King ES – jednopowłokowa
            • Dudek Report’air
            • Dudek Nucleon XX
            • Dudek DriftAir – znakomity następca Snake 1.2
            • Dudek Hadron 3
            • Dudek Snake XX
            • Dudek Warp
            • Dudek Boson – następca Hadrona Cabrio – szybki i nośny tandem – dostępny w dwóch rozmiarach
            • Dudek Cabrio
            • Dudek Nucleon Cabrio WRC
            • Dudek Orca XX Cabrio
        • [Column]
          • Uniwersalne
            • Dudek V-King ES – jednopowłokowa
            • Dudek Universal 1.1
            • Dudek Nemo 4
            • Dudek Optic 2
            • Dudek Optic 2 Light
            • Dudek Colt 2
            • Dudek FreeWay XX
            • Dudek Orca 4 – nowy tandem do latania swobodnego
        • [Column]
          • Speed-flying & speed-riding
            • Zako Speed 2
            • Marlin 2 – 12
          • [Divider]
      • Wariometry
        • Wariometr Syride SYS’Alti V3 – lekki i łatwy w obsłudze wariometr
        • Wariometr Syride SYS’GPS V3 – Prosty i lekki wariometr z GPS
        • Wariometr Syride Sys’Nav V3 – Mocny i precyzyjny – doskonały wariometr z GPS
        • Wariometr Syride SYS’One V3
        • Syride SYS’Evolution
        • Flytec Element Alto
        • Flytec Element Speed
        • Flytec Element Track – wariometr z GPS
        • MotoMonitor – najbardziej rozbudowany komputer pokładowy do napędu PPG
        • Naviter Oudie 4 Basic
        • Naviter Oudie 4
      • Uprzęże
        • Uprzęże do lotów swobodnych
          • Uprząż sportowa Dudek Pogo2 z kokonem
          • Uprząż paralotniowa Dudek Funky 2018
          • Uprząż Dudek Techno 2018
          • Uprząż treningowa i do speed flying`u Mia
        • Uprzęże do napędów PPG
          • Uprząż PPG – Dudek PowerSeat Comfort GP
          • Uprząż treningowa Dudek GroundMaster
      • Spadochrony zapasowe
      • Kaski
        • Kaski do latania swobodnego
        • Kaski do skoków ze spadochronem
        • Kaski do latania z napędem
      • Akcesoria
      • Części zamienne
      • Literatura
      • Wyprzedaż sprzętu paralotniowego i motoparalotniowego
  • Loty tandemowe
    • Loty motoparalotnią
    • Kup Voucher
    • Zarezerwuj termin
    • Imprezy integracyjne
  • Nauka latania
    • Jak zacząć
    • Kursy
    • O szkole
    • Zamów szkolenie
    • Jak latać bezpiecznie z napędem PPG
    • Program szkolenia paralotniowego
    • Sukcesy naszych kursantów
    • Jakie skrzydło wybrać
    • Szkolenie zaawansowane
  • O nas
    • Nasz zespół
    • Sukcesy sportowe
    • Sposoby płatności
    • Regulamin
    • Kontakt
    • Zawodnicy
    • Serwis
  • wyprzedaż / używane
  • Porady
    • Śmigła HELIX – opis techniczny
    • EOS 150 – biuletyn techniczny 1/2019
  • Wyprawy PPG
  • ENG

Zaloguj się

three + one =

Nie pamiętasz hasła?