Silnik Polini Thor 200 EVO
Silnik Polini Thor 200 EVO jest najmocniejszym silnikiem chłodzonym powietrzem.
Prawdziwe 30KM i masa 17,5kg powodują, że jest to silnik znacznie ciekawszy od jednostek o pojemności 230 innych firm:)
Silnik dostępny jest w czterech wersjach:
928.000.030 – rozruch ręczny flash starter, gaźnik pływakowy Polini PWK
928.000.031 – rozruch podwójny: elektryczny + ręczny flash starter, gaźnik pływakowy Polini PWK
928.000.032 – rozruch ręczny flash starter, gaźnik membranowy Walbro
928.000.033 – rozruch podwójny: elektryczny + ręczny flash starter, gaźnik membranowy Walbro
W każdym z silników z rozruchem elektrycznym nadal pozostaje rozruch ręczny.
Cena zawiera cały fabryczny komplet.
Cena nie zawiera śmigła, manetki i innych elementów napędu.
Zalecamy zakup przyrządów do pomiaru temperatury cieczy i obrotów – MotoMonitora.
Silniki sprowadzamy na zamówienie. Okres oczekiwania zależy wynosi zwykle około 2 tygodni od wpłaty. W związku z tym, że pojedyncze silniki zwykle ściągamy na zamówienie – masz zawsze gwarancję zakupu najnowszej wersji silnika. Wszystkie silniki przeznaczone są do profesjonalnego montażu. Silnik dostajesz w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj, że montaż silnika wymaga sporej wiedzy, umiejętności, może wymagać specjalistycznych narzędzi.
Gwarancja:
Kupując sam silnik Polini otrzymujesz oryginalną gwarancję producenta wynoszącą 12 miesięcy.
Dane techniczne silnika Polini Thor 200 EVO
Silnik Polini | 2-suw jednocylindrowy |
Chłodzenie | powietrzem, wymuszone |
Średnica i skok tłoka | 64 x 60 |
Pojemność | 193 cm3 |
Moc | 30 KM przy 8100 obr/min |
Cylinder | Aluminium z powłoką Nikasil |
Stopień kompresji | 12:1 |
Tłok | Dwa pierścienie 1 mm |
Zasilanie mieszanką | zawór membranowy w karterze |
Gaźnik | membranowy Walbro WB-37 / pływakowy Polini PWK |
Filtr powietrza | Tłumik szmerów ssania |
Zapłon | Elektroniczny z możliwością ładowania akumulatora |
Ładowanie | 80 W przy 5500 RPM |
Fajka świecy | 5k Ω oporu |
Paliwa | bezołowiowa benzyna + 2% oleju syntetycznego |
Przekładnia | pasowa, 1:2.8 |
Starter | ręczny, elektryczny + ręczny, flash starter lub elektryczny + flash starter w zależności od wersji. Flash starter jest montowany we wszystkich wersjach |
Sprzęgło | suche sprzęgło odśrodkowe |
Wydech | Rezonansowy wraz z tłumikiem końcowym |
Masa | ok 17,5 Kg z rozruchem ręcznym i 18,5 kg – z podwójnym rozruchem |
Kierunek obrotu śmigła | zgodny z ruchem wskazówek zegara (prawy) |