Silnik Polini Thor 190 EVO
Silnik Polini Thor 190 EVO Light jest najlżejszą jednostką w tej klasie mocy.
28KM i masa 13,6kg robią wrażenie.
W 2017 roku silnik Polini Thor 190 Light został zmodyfikowany. Doskonały stosunek mocy do masy został zachowany.
Aby spełnić oczekiwania wszystkich pilotów – silnik dostępny jest w czterech wersjach:
Thor 190 EVO nr kat. 928.000.050 z rozruchem ręcznym – obecnie niedostępny – nie jest produkowany
Thor 190 EVO ze sprzęgłem odśrodkowym nr kat. 928.000.051
Thor 190 EVO z rozruchem elektrycznym nr kat. 928.000.052
Thor 190 EVO ze sprzęgłem odśrodkowym i elektrycznym rozruchem nr kat. 928.000.053
W każdym z silników z rozruchem elektrycznym nadal pozostaje rozruch ręczny.
Cena zawiera cały fabryczny komplet.
Cena nie zawiera śmigła, manetki i innych elementów napędu.
Zalecamy zakup przyrządów do pomiaru temperatury cieczy i obrotów – MotoMonitora.
Silniki sprowadzamy na zamówienie. Okres oczekiwania zależy wynosi zwykle około 2 tygodni od wpłaty. W związku z tym, że pojedyncze silniki zwykle ściągamy na zamówienie – masz zawsze gwarancję zakupu najnowszej wersji silnika. Wszystkie silniki przeznaczone są do profesjonalnego montażu. Silnik dostajesz w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj, że montaż silnika wymaga sporej wiedzy, umiejętności, może wymagać specjalistycznych narzędzi.
Gwarancja:
Kupując sam silnik Polini otrzymujesz oryginalną gwarancję producenta wynoszącą 12 miesięcy.
Dane techniczne silnika Polini Thor 190 EVO
Silnik Polini | 2-suw jednocylindrowy |
Chłodzenie | powietrzem, wymuszone |
Średnica i skok tłoka | 64 x 60 |
Pojemność | 193 cm3 |
Moc | 27 KM przy 8000 obr/min |
Cylinder | Aluminium z powłoką Nikasil |
Stopień kompresji | 11,4:1 |
Tłok | Dwa pierścienie 1 mm |
Zasilanie mieszanką | zawór membranowy w karterze |
Gaźnik | membranowy Walbro WB-37 |
Filtr powietrza | Tłumik szmerów ssania |
Zapłon | Elektroniczny z możliwością ładowania akumulatora |
Ładowanie | 80 W przy 5500 RPM (tylko w przypadku rozruchu elektrycznego) |
Fajka świecy | 5k Ω oporu |
Paliwa | bezołowiowa benzyna + 2% oleju syntetycznego |
Przekładnia | pasowa, 1:2.83 |
Starter | ręczny, elektryczny + ręczny, flash starter lub elektryczny +flash starter w zależności od wersji. Flash starter jest montowany w wersjach ze sprzęgłem |
Sprzęgło | suche sprzęgło odśrodkowe – tylko w modelach ze sprzęgłem. |
Wydech | Rezonansowy wraz z tłumikiem końcowym |
Masa | ok 13,6 Kg (ok. 14,9kg z rozruchem elektrycznym), 14,4kg – ze sprzęgłem i 17kg ze sprzęgłem i elektrycznym rozruchem |
Kierunek obrotu śmigła | przeciwny do ruchu wskazówek zegara (lewy) |