Silnik Polini Thor 130 EVO
21,5KM czystej przyjemności
Na sezon 2018 silnik Polini Thor 130 został zmodyfikowany – powstała wersja EVO
Polini zrobiło najlepszy silnik jeszcze lepszym. Przypomnijmy – Thor 130 to silnik o niezwykłej kulturze pracy, sporej mocy, bajecznie łatwym zapalaniem. Po prostu super.
Coralie Mateos została Mistrzynią Świata na tym silniku, który teraz został jeszcze zmodyfikowany.
Cena zawiera cały fabryczny komplet.
Cena nie zawiera śmigła, manetki i innych elementów napędu.
Zalecamy zakup przyrządów do pomiaru temperatury cieczy i obrotów – MotoMonitora.
Silniki sprowadzamy na zamówienie. Okres oczekiwania zależy wynosi zwykle około 2 tygodni od wpłaty. W związku z tym, że pojedyncze silniki zwykle ściągamy na zamówienie – masz zawsze gwarancję zakupu najnowszej wersji silnika. Wszystkie silniki przeznaczone są do profesjonalnego montażu. Silnik dostajesz w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj, że montaż silnika wymaga sporej wiedzy, umiejętności, może wymagać specjalistycznych narzędzi.
Gwarancja:
Kupując sam silnik Polini otrzymujesz oryginalną gwarancję producenta wynoszącą 12 miesięcy.
Dane techniczne
Silnik Polini | 2-suw jednocylindrowy |
Chłodzenie | powietrzem, wymuszone |
Średnica i skok tłoka | 54 x 54 |
Pojemność | 125 cm3 |
Moc | 21,5 KM przy 8800 obr/min |
Cylinder | Aluminium z powłoką Nikasil |
Stopień kompresji | 12,5:1 |
Tłok | Dwa chromowane pierścienie 1 mm |
Zasilanie mieszanką | zawór membranowy w karterze |
Gaźnik | membranowy Walbro WG-8 lub Polini PWK (dwie wersje do wyboru) |
Filtr powietrza | Tłumik szmerów ssania |
Zapłon | Elektroniczny z możliwością ładowania akumulatora |
Ładowanie | 80 W przy 5500 RPM |
Fajka świecy | 5k Ω oporu |
Paliwa | bezołowiowa benzyna + 2% oleju syntetycznego |
Przekładnia | zębata, 1:3.43 |
Starter | ręczny, flash starter |
Sprzęgło | sprzęgło odśrodkowe w kąpieli olejowej |
Wydech | Rezonansowy wraz z tłumikiem końcowym |
Masa | ok 13,8 Kg |
Kierunek obrotu śmigła | zgodny z ruchem wskazówek zegara (prawy) |